28. aug. 2010

Panthers vs. Indians











I går (fredag d. 27/8) spillede min high school deres første fodboldkamp, og jeg var ude og heppe sammen med resten af cheerleaderne. Holdet på min skolen er the Panthers og dem vi spillede mod var i Dekota og deres hold hed the Indians. Det var super sjovt at se og heppe. Det var ligesom en film hihi. (BDA står forresten for Beat-Dekotas-Ass)
Alle cheerleaderne fulgtes der ud, vi kørte i en af de der gule skolebusser. Så nu kan jeg også sige at jeg har kørt i sådan en. Det var (surprice, surprice) ikke noget specielt. Meeen det er lige meget, jeg har kørt i en amerikansk skolebus.
2 af de sødeste piger på Le-Win high school. Carly og Chelsea
Vi tabte desværre, og det var ikke så godt, for Dekota er (har jeg hørt) vores ærkefjender. Men bedre held næste fredag! Fra nu af og de næste 6 uger er der kamp hver fredag! Og det er ikke helt besluttet om os cheerleader skal havde vores cheerleaderdragt på, på en gamenight.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar