9. aug. 2010

Adios Amigos

Så er kufferten pakket, og nu skal det bare blive tirsdag d. 10 august, så jeg kan komme afsted til NEW YORK!! Jeg skal køre hjemmefra kl. 06:30 og skal være i lufthavnen kl. 09:25. Jeg synes faktisk det har været overraskende let at pakke, men på den anden side så har jeg også øvet mig lige siden jeg var 8-10 år når jeg skulle på weekend-besøg hos min far. Min kuffert vejer kun 17,20kg. og den må veje 23, så der er også plads mht. kiloene til stor shopping i New York. Meen ang. plads, så kniver det nok lidt mere, men det tager jeg til den tid.

Jeg glæder mig sindsygt meget, det bobler inden i mig, og mit hjerte banker afsted. Jeg får nok ikke meget søvn i nat!

1 kommentar:

  1. Hej Sille :D
    Håber du får en fantastisk tur (Det har jeg sagt mange gange xD) Nyd den.
    Jeg er sgu ret stolt at du kun har pakket 17.20 kg, det ville jeg sgu aldrig har klaret.
    Så nu glæder det bare om og shoppe igennem i New York, som er en super fantastisk by :D
    Jeg glæder mig til og høre fra dig når du er faldet godt til :D

    SvarSlet

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar