6. aug. 2010

Alt var bare på plads...

Det hele gik så godt, og alt var planlagt. Men så skete det ingen kan styre. Jeg tror det er min værtsfamilies farfar der er blevet alvorlig syg og derfor skal bo hos min værtsfamilie. Jeg har ikke helt styr på det, for jeg hørte ikke helt efter da Linda fra Explorius ringede, jeg var en smule chokket. Og pga. den alvorlige sygdom, har familien ikke plads til mig og har derfor valgt ikke at have mig boende. Det er selvfølgelig fuldt forståeligt, men også ekstremt ærgerligt! Og jeg håber at alt løser sig for familien, og at den syge bliver rask igen!
Men heldigvis er mine flytider ikke ændret. Og d. 13 august flyver jeg stadig fra New York til Chicago. Men i stedet for at tage hjem til min værtsfamilie, så tager jeg bare hjem til min områdesrepræsentant. Og det skal da helt sikkert også nok blive hyggeligt! Explorius er i hver fald i fuld gang med at finde en ny familie i det samme område. Men det kan godt være de finder en der bor tættere på en anden skole, så jeg er nød til at skifte skole under mit ophold. Men hvis jeg har kunne skabe mig selv et netværk et sted, så kan jeg vel også få et nyt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar