16. aug. 2010

Lena, IL























Jeg er ankommet fint til Lena. Jeg skulle hentes i Chicago lufthavn d. 13 august af min gamle værtsfar Mark og hans døtre. Men da jeg kom, var de der ikke! Og ikke nok med det, så fandt jeg ud af at min telefon ikke virker når jeg skal ringe elle skrive en sms til Amerika. Så jeg var nød til at låne en telefon i lufthavnen og ringe til Mark. Han fortalte at de var en halv time forsinket pga. trafikken. Så jeg stillede mig undenfor og ventede på dem. Mark og hans piger var virkelig søde, for da de så kom, var han virkelig ked af at de kom forsendt. Han fortalte også at han syntes det var så ærgerligt at jeg ikke kunne bo hos dem, for de havde sådan glædet sig. Men Mark kørte mig ikke hjem til Lena, han skulle bare hjælpe mig med at komme på den rigtige bus til Rockford hvor Andrea (min nye værtssøster) ville hente mig. Så jeg kom på den rigtige bus og ankom Rockford, hvor Andrea hentede mig.

I går var vi til en parade hvor Andreas lillebror Jarrett spillede trommer. Paraden varede kun 7 minutter. Bagefter kom der nogle piger hjem til os, og øvede lidt dans. For Andrea er en cheerleader og det tror jeg også jeg kommer til at være.
I dag var vi til en lille drengs 2 års fødselsdag. Det var Andreas venindes barn. Bagefter tog vi til en majs fest, hvor vi spiste majs. de hedder sweet-corn. Man putter smør og salt på dem.

Jeg har allerede mødt en masse af Andreas venner. De virker vældig søde allesammen, og siger at jeg indtil videre er den sødeste udvekslingselev de har haft på deres skole, så det er jo meget godt!

I går tog jeg noget lakrids frem som jeg har med. Nogle af Andreas' venner smagte det, og de syntes det smagte forfærdeligt! De var nød til at spytte det ud haha. Jeg har heller ikke brudt mig om lakrids før, men det minder mig lidt om Danmark, så det er rart.

Noget jeg ærger mig lidt over er at der ikke er almindelig fodbold på skolen. Så hvis jeg skulle gå til det, så skulle jeg ind til Freeport, men der er ikke rigtig nogle offentlige busser, så det ville betyde at Andrea skulle køre mig, så det bliver ikke rigtig til noget tror jeg. Jeg må nøjes med cheerleading.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar