26. aug. 2010

Cirkel of Death

Så siden sidst jeg skrev et indlæg, er der da også sket en lille smule. I lørdags skulle vi samle ind til vores cheerleading hold, og det gjorde vi ved at holde en carwash. Altså vi vaskede biler. Og der var faktisk overraskende mange biler. Vi vaskede fra 10-13. Det var rigtig sjovt.

Om søndagen tog mig og familien Winder på shoppetur i et center i Rockford. Det var også super hyggeligt, og jeg fik købt lidt mere tøj, så jeg nu har lidt mere end den smule jeg havde med hjemmefra. Jeg fik også købt mig et helt almindeligt par tennissko. For en regel mere i skolen er, at gymnastiksko skal være tennissko.
Da vi kom hjem lavede jeg hjemmelavet pizza. 3 af dem, og næsten alt blev spist. Da jeg foreslog at jeg kunne lave hjemmelavet pizza blev de helt ivrige og sagde at det måtte jeg
bare lave! Og da jeg altid holder hvad jeg lover, så blev jeg jo også nød til at lave pizza.

Så i dag var jeg til cheerlading practice, og vi lavede noget de kalder cirkel of death. Det er hvor man sidder i en cirkel, og en efter en bliver der sagt hvad folk synes om en, og hvad man gør rigtigt og forkert, og hvad der irriterer en. Og folk er ikke altid lige søde. Man kan godt få at vide at de ikke kan li' en! Men da vi så kom til mig, var alle rigtig søde, og sagde ting som "Du er det sødeste jeg nogensinde har set" og "Du er klarer dig godt i forhold til at du kun har været cheerlader i en uge" og "Du er den bedste udvekslingsstudent vi har haft på skolen". Så det gjorde min dage endnu mere fantastisk end den allerede i forvejen var! For skolen går nemlig også godt. Det er dog rigtig svært, for jeg forstår ikke alt hvad de siger. Og i matematik skal man vende sig til nye ord som fx navnet på lige tal og ulige tal osv. Så skolen er rimelig svær. Men jeg tror nok det skal gå. Jeg plejer at trøste mig selv med at jeg ikke rigtig skal bruge karaktererne til noget.













Lige nogle billeder fra skolen. Det første er gangen, det næste er mit skab og det sidste er en slags opslagstavle, hvor man kan se hvornår der er kampe i de forskellige sportsgrene osv.

1 kommentar:

  1. Hej Sille
    Skriver lige en længere mail til dig her i morgen.
    Tænkte på måske at vi snart kunne aftale en tid så vi kan skype lidt :D
    Også der liget noget jeg skal høre dig om :D

    SvarSlet

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar