8. aug. 2010

Vi ses til næste år

Så har jeg sagt farvel til familie. I dag holdte min familie og jeg en "kom og se vores ny have og si' på gensyn til Cecilie samtidig" fest. Det var en rigtig hyggelig dag, hvor folk bare kunne dumpe ind efter kl. 14 og få en kold et eller andet og noget at spise.

Folk var også så søde at have gaver med til mig, så det var rigtig dejligt og betænksomt! Det er lidt underligt at jeg ikke skal se dem alle de næste 10 måneder, især min mormor og morfar!

Mig og min bedste veninde Julie holdte allerede en afskedsfest d. 25 juli for vores venner, fordi vi ville have at så mange som muligt kunne komme med. Og det var også en rigtig god fest. Julie tog afsted i går (lørdag) til Schweiz, og jeg sagde farvel til hende i fredags. Det var rimelig hårdt, men det er ikke helt gået op for mig at vi ikke skal se hinanden i så lang tid. Så tårene har ikke helt presset sig på endnu.

2 DAGE!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar