28. dec. 2010

Chicago i december

Fra d. 26 til d. 27 december var jeg i Chicago med Zack og hans forældre. Det var en rigtig god tur - og Chicago er bare så flot. Vi tog afsted omkring kl. 10. Det tager ca. 2 timer at køre til Chicago. Da vi ankom spiste vi lidt frokost, og så kørte vi down town Chicago og stod på skøjter. Efterfølgende tog vi hen til vores hotel hvilket var i midten af byen, så der var ikke lang til noget som helst. Vi tog en lille lur, og så tv. The Packers spillede, så det var vi nød til at se noget af... Før vi tog ud og spiste tog vi til Lincoln park hvor der var et kæmpe lys show - det var rigtig flot.
I går, d. 27, tog vi til Navy Pier og efterfølgende til en rigtig høj bygning ved navn John Hancock eller sådan noget. Der var en rigtig god udsigt. Og så var det frokost tid og vi spiste ved et, efter sigende, verdens berømt sted ved navn Billy Goat Tavern & Grill. De har de bedste cheeseburgers - yummi! Så tog vi ud og shoppede. Jeg købte ikke det helt store, jeg kan ikke li' at shoppe når jeg har en dreng i hælene haha. Zack fik heller ikke noget, men han blev dog klippet, så nu er han brun og korthåret... så nu er den gyselige gule farve væk!

Uh uh det skal lige siges at alle, eller nogle få, havde de samme gummistøvler som jeg har - de der Hunter gummistøvler. Danmark er på forkant med moden i Amerika. For det ser ud til at de først lige at begyndt at komme frem herovre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar