2. jan. 2011

Happy New Year

Omkring kl. 17 tog jeg over til Zack. Han havde inviteret nogle venner over, så vi var omkring 10 mennesker der fejrede nytår sammen. Og hvor var det bare keeeeeeeeeedeeeliiigt! Amerikanerne ved altså ikke helt hvordan man fejrer nytår. Det var jo hyggeligt nok, det er ikke det, meeeen det føltes som om det var en helt almindelig aften i selvskab med nogle venner. Der var ikke noget kransekage, ingen fyrværkeri, ingen havde gjort noget ud af sig selv, ingen fancy aftensmad, ingen nytårspynt, ingen champagne - ingen alkohol. Hvor ville jeg gerne sige at jeg ikke behøver alkohol til en god fest, meeen jeg er nu altså en dansk teenager, og sådan gør man i det danske land. Hele aftenen spillede drengene playstation. Da kl. var 12 i New York, så vi kuglen falde på tv, og 10 sek. før klokken var 12 i Lena talte vi ned fra 10, og bagefter spillede drengene videre. Omkring kl. 1 gik jeg i seng. Hvilken fantastisk nytårsaften.... Jeg glæder mig til en dansk december måned næste år, eller jeg mener i år. Jeg ville ønske jeg kunne tage mine amerikanske venner med til Danmark, så de kan se hvordan man fejrer nytår på en ordentlig måde!
Næste morgen stod jeg op kl. 8 for jeg skulle med Zack og hans forældre op til hans farmor til noget familie noget. Hun bor 4-5 timer væk i Wisconsin tæt på en eller anden sø som vi skøjtede på. Vi overnattede deroppe og i dag omkring kl. 16 kom jeg hjem. Nu sidder jeg og ser The Bears vs. the Packers (fodbold) en lidt spændende kamp. 3-3 i 4th quarter og vupti så scorer the Packers touch down - jubbii
I morgen skal jeg i skole igen, i næste uge har vi semester eksamens og ugen efter tager jeg til Hawaii. Jeg har ikke rigtig hørt noget fra dem, men håber der sker lidt i næste uge.

Uh - uh jeg er forresten blevet klippet - 15 cm af mit lange hår, og det er stadig langt. Jeg var nød til at stå op da jeg fik det klippet, fordi det var så langt. Det ser ikke meget anderledes ud, kun kortere. Da jeg var ved frisøren, ville Denise tage et billede som jeg kunne vise til min familie - lidt pinligt.

Happy New Year Danmark, Glæder mig til at komme hjem til jer i ÅR - 5 måneder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar