21. dec. 2010

Og turen går til....

Her til aften, efter jeg kom hjem fra en basketball kamp (ja de spiller sgu også i juleferien!!) åbnede jeg min mail og fik den glædelige nyhed at jeg sten sikkert skal til Hawaii! De har nok mennesker til at fylde turen op. Det er helt vildt spændende, og det blivet rimelig vildt. Jeg for flere ting at vide efterhånden som denne måned går. Jeg glæder mig i hvert fald :)
ALOHA HAWAII

Og lige en lille ting. For noget tid siden spurgte Zacks far, Dan, om æbleskiver, og spurgte om det var særlig dansk. Jeg svarede tilbage at det var det, men man behøvede en speciel pande til det, og efter det tænkte jeg ikke mere over det. Så i forgårs spiste jeg henne ved dem, og efter aftensmaden sagde hans forældre, gå i bare nedenunder, og vi vil prøve at skynde os med desserten. Jeg havde ingen ide om hvad det var, og jeg spurgte endda Zack og han sagde at han ikke kunne sige hvad det var. Jeg tænkte ikke videre over det, og pludselig kommer de gående ned af trappen med hjemmelavet æbleskiver. Er det ikke bare sødt af dem? De havde puttet syltetøj inden i dem, og de var rigtig gode :) De er så søde mod mig!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar