18. dec. 2010

Juleferie!

Jaaaa den længe ventede ferie er endelig ankommet. Imens Danmark har haft vinterferie har jeg gået i skole.... det eneste ferie jeg har haft siden sommerferien var thanksgiving break, og det var altså kun 2 dage! Men nu er juleferien her endelig, og jeg skal først i skole igen d. 3 januar. Jeg har en masse planer i juleferien, så jeg skulle ikke så gerne komme til at kede mig. Torsdagen før juleferien havde jeg en test i amerikansk historie... BAAH jeg kan virkelig ikke li' det fag! MEN denne gang dumpede jeg ikke - jeg fik ikke et F. Jeg fik godt nok D, hvilket heller ikke er særlig godt, men jeg vælger at se positivt på det og tænke at det går det rigtige vej. Måske for jeg et C næste gang haha. Men det ser vist ud til at jeg er den eneste der vælger at se positivt på det, for jeg fortalte min værtsmor at jeg ikke havde dumpet min test, og hun var ikke særlig imponeret over det haha Ikke at hun var sur eller noget, men hun delte ikke min begestring. Torsdag aften havde jeg et lille uheld med Andreas dumme kat. Jeg sad og aede den og vi havde det rigtig hyggeligt. Pludselig vælger hun at vise mig sine tænder, og sætte sin kløer i mit ansigt. Så nu har jeg tre striber på min højre kind. Jeg ligner lidt en indianer...
Jeg har ikke rigtig hørt så meget fra min Hawaii tur. De mangler stadig mennesker før turen bliver til noget, men jeg krydser fingre, for jeg vil så gerne afsted! En lille ferie efter eksamen i januar ville ikke være helt dårlig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar