22. sep. 2010

Tiden går

Endnu en weekend er ovre, og det har været en rigtig god en. Fredag var der selvfølgelig kamp. Og både JV og Varsity vandt deres kampe. (Der er to hold i næsten alle sportsgrenene. VJ og Varsity. JV er de 2 yngste årgange på skolen, og Varsity er de to ældste årgange på skolen. Hvis man er rigtig god, kan man godt blive rykket op på varsity før det egentlig er meningen) Efter kampen tog jeg med Carly og Chelsea til Coatches (en slags restaurant/bar) og spiste og snakkede med en masse andre der også var der. Det var rigtig hyggeligt, og der var en masse mennesker, fordi Coatches er det sted at folk tager hen efter hver kamp.

Lørdag aften var mig, Andrea og hendes bedstemor ude og købe homecoming kjoler. Jeg købte en sort en og Andrea købte en med turkis top og zebra mønstret bund. Jeg ville aldrig købe en som den, men den er fin på hende.

Søndag tog mig og andrea til Monroe sammen med Randy, Denise og Jerren for at se en parade ved navn Cheese Day. Jarrett var sammen med sin far, så han kunne ikke komme med. Paraden havde et tema, Schweitz, så jeg tænkte rigtig meget på min bedste veninde Julie some er på udveksling i Schweiz. Paraden varede 4 timer! Og vejret var ikke med os, så det var hunde koldt. Men paraden var rigtig flot, og det var en rigtig god dag. Om aftenen kom Andrea kæreste Ian og han havde is med. Isen var I sådan en slags æske som 3 farvede is. Så da jeg åbnede isen tog jeg næsten alt papede af, og skulle til at skære af den, præcis som man gør når man skal havde 3 farvede is. Ian kom ud I køkkenet, hvor jeg stod, og begyndte at skræl grine, og spurgte havd jeg lavede. Jeg forklarede at det er sådan man gør der hvor jeg er fra. Her udhuler man åbenbart isen… Ikke fordi det er over mærkeligt, det er bare en smule anderledes. Senere på aftenene ringede hans bror, og Ian var nød til at fortælle om episoden tidligere på aftenen om mig og isen. Han kunne næsten ikke fortælle om det fordi han grinede så meget. Personligt synes jeg ikke det er så sjovt igen og heller ikke så anderledes, men han var lige ved at tisse I bukserne. Så det sjoveste var faktisk at se på ham.

I går (mandag) efter træning mødtes mig, Denise og Andrea med min områdesræpresentant Joan. Hun havde taget en anden udvekslingselev og hendes værtsfamilie med. Pigen er fra Tyskland og hedder Catharina. Hun virker ikke som en jeg bliver bedste venner med, men hun er meget god at have kontakt med, da hun nok gennemgår nogle af de same ting som mig.

Det er ved at bliver hverdag herovre, så der sker ikke så meget spændende. Den sidste uge har dog været super, ikke noget hjemve fra min side af, så det er præcis som det skal være.

Jeg har dog alligevel skrevet ned nogle små finurlige og underlige ting, som jeg da lige vil dele med jer derhjemme.

1. Det der med kørekort I en tidlige alder, har jeg stadig ikke vænnet mig til, men en endnu mere underlig ting er at du kun må havde en passager det første år at du har dit kørekort.

2. Du kan ikke gå ude på gaden efter kl. 23 når du er under 18

3. Maden er ikke sund... Men jeg har tabt mig 6 gram. Og nej jeg sulter helt sikkert ikke mig selv! Men min hud er bestemt ikke glad for maden, jeg tror aldrig jeg har haft så mange bumser. Men det var ikke uventet

4. Jeg savner at handle ind efter kvalitet. Når mig og min værtsfamilie handler ind, er det for det meste efter hvad der er billigst. Og så savner jeg også en god rød bøf med bearnaise sovs!

5. Lektierne dræber mig!

Denne uge er homecoming-uge hver dag er en tema-dag. Onsdag er der homecoming-parade. Fredag skal vi danse vores homecomingroutine foran alle, og lørdag er der homecoming. Jeg glæder mig til at se hvad det sådan rigtig indebægre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar