28. sep. 2010

Homecoming

I sidste uge var det homecoming uge. Og hver dag havde sit eget tema. Mandag var det pyjamas-dag, tirsdag var det nørd-dag, onsdag var det formel-dag, torsdag var det Hawaii-dag, fredag var det sort og guld-dag (skolens farver) Alle dage var jeg klædt nogenlunde ud. Onsdag var der en parade, hvor alle havde bygget en slags fload. Hver årgang laver hver deres. Sophmores var lidt kedelig. Fordi jeg er en udvekslingstudent fik jeg min egen bil. Det var en åben en, Som jeg skulle sidde på, og vinke til folk der sad og kiggede på paraden. Det er lidt små awkward at vinke til folk du ikke kender....
Efter følgende var der volleyballkamp mellem junior- og senior drengene. De var klædt fjollet ud, og kampen var virkelig intens! Seniorne vandt med 2 point. Bagefter skulle junior- og senior pigerne spille amerikansk fodbold. Det var ikke lige så sjovt, for man kunne næsten ikke se noget. Men også der vandt seniorne. Fredag var vi tidligt færdige med timer, og gik hen til gymnastiksalen hvor cheerleaderne stod for underholdning i 2 timer. Først snakkede lederne fra volleyball- og fodboldholdet om hvor glade de er for den støtte der er ved hver kamp. Derefter viste vi vores homecomingroutine (som du kan se ved at kopier denne hjemmeside: http://www.youtube.com/watch?v=e5XKmOUlPMA ) Efter det legede vi nogle forskellige lege. Om aftenen var der kamp, hvor vi vandt igen. I halvlegen viste vi vores dans igen. Det er underligt at en dans vi har arbejdet på i halvanden måned er ovre.
Lørdag var det homecoming. Jeg startede morgenen med at køre med Zack til en sports event i Belleville, Wisconsin. Vi var hjemme igen kl. 13. Kl. 14.30 kom ham og hans forældre for at hente mig. Og vi fik da også taget lidt billeder. Kl. 15 tog vi hen til en i vores gruppe ved navn Adam, for at tage flere billeder. Jeg var i en gruppe med 10 personer. Jeg snakker egentlig ikke særlig meget med nogle fra min gruppe, men det var nu hyggeligt nok. Efter billederne var taget, tog vi hen til skolen, hvor der holdte en limousine som skulle køre os til en restaurant i Rockford (1 times kørsel) Da vi var færdig med at spise kørte vi tilbage til skolen, hvor festen blev holdt. Vi skulle puste i sådan en ting, som viser om vi har drukket. Min gruppe kom hel skindet igennem. Festen sluttede kl. 23. Der var nogle after partys rundt omkring, men pga. min organisations regler om ingen alkohol, tog jeg hjem til Zack med hans ven Ben. Jeg faldte i søvn. Kl. 01 skulle jeg være hjemme, så hans forældre kørte mig hjem. Det var en rigtig god aften.
Jeg kan godt mærke at den danske alkohol-kultur har boret sig lidt ind i huden, for det er nu altså mærkelig at feste og stadig være ved sin fulde fem. Det gør det hele lidt sværere. Det der med at danse, det er altså ikke helt nemt når man er ædru. Men det var nu en god aften alligevel.

Søndag brugte jeg på sofaen i nattøj, for jeg er blevet forkølet. Sådan rigtig forkølet.

Forresten så kan du gøre billederne større ved at klikke på dem. Så kan du bedre se detaljerne, som fx. en bums i mit ansigt som du vil kigge nærmere på.

I dag da jeg åbnede postkassen var der 3 ting til mig! Det varmer så fantastisk dejligt når jeg får sendt et brev eller en lille pakke fra familie og venner. Så tusind tak for det! Jeg savner jer alle og glæder mig til at se jer om ca. 8 måneder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar