5. sep. 2010

Sweet 16

I går var det min fødselsdag! Og jeg havde en rigtig god dag, stille og rolig med en masse sukker - lige som jeg kan li' det. Om dagen skete der ikke det helt store, jeg skypede lidt med min mor og en af mine veninder. Men om aftenen tog mig og min værtsfamilie ud og spise på en italiensk restaurant, så vi fik heldigvis god mad. Bagefter spiste vi is yummi!
Min mors gave var ankommet, og inden i den lå der gaver fra min tante + familie og fra min mormor og morfar og selvfølgelig fra min mor og bonusfar. Der lå også noget dansk slik, bla. skumbananer og de var helt smeltet sammen.
I fredags var det den første fodbold kamp hjemme og det var så sjovt! Vi vandt kampen rigtig stort. I halvlegen gik vi op på skolen, for det var rigtig koldt udenfor. Og så så jeg at der var en masse kage på et af bordene, men en af de andre cheerleader havde fødselsdag i fredags, så jeg troede det var til hende, men så sagde alle at jeg skulle komme op til kagen for de ville have et billede, for kagen var til ære for mig! Mit navn stod på kagen, og den var rigtig flot dekoreret. Lige pludselig sang alle fødselsdagssang for mig. Det var så sødt af dem!
Og henne i skolen var der nogle af pigerne der havde lavet et skilt til mit skab hvor der stod tillykke! Det var OGSÅ rigtig sødt!
Jeg havde en helt vildt god fødselsdag og jeg blev i hvert fald fejret! Tusind tak til alle jer der har skrevet tillykke på mail, facebook og mobil, det varmer!

jeg undskylder forresten det rædsomme layout. Men det gør altså ikke helt som jeg gerne vil!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar