7. jan. 2011

Tyk, tykkere og tykkest - eller sådan noget

Kender i det med at man vågner en morgen og føler sig rigtig tynd? De dage havde jeg okay mange af før jeg tog til Amerika. Om 3 dage har jeg været her i 5 måneder, og jeg oplever sjældent en af de dage. Jeg er ved at blive tyk! Det er ikke fordi jeg tager så meget på, men mavsen har udvidet sig lidt siden jeg ankom. Det er ikke kun fordi maden er usund, men også fordi jeg godt kan li' og spise, og når jeg keder mig, så spiser jeg. I tænker nok - så spis dog noget sundt. Men det er nemmere sagt end gjort, for folk i Amerika spiser ikke så meget sundt mad, i hvert fald ikke i min familie. Og min hud!!! Jeg så billeder af mig selv den anden dag før jeg tog afsted, og jeg havde ikke en eneste bums. Nu har jeg 8 små dejlige bumser der bare venter på at springe frem!! Jeg er ikke vant til en uren hud. Hvad Amerika ikke gør ved mig er ikke til at sige.

Nå men i dag har jeg fået brev fra Hawaii, eller rettere sagt dem som planlægger turen. Det er lidt spændende synes jeg nok. vi skal bo på en ø ved navn Oahu, på et hotel ved navn Waikiki Gateway hotel http://www.waikikigateway.com/oceanview-waikiki-hotel.aspx
Jeg glææææder mig

I næste uge har vi semester eksamens. Onsdag har jeg 4 eksamens og torsdag har jeg 3... Jeg har enda en skriftlig eksamen i idræt. Hvor dumt er det lige?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar