12. jan. 2011

Varmt tis...

Så i går kom skoleinspektøren ind i min første klasse, og bad mig om at komme med ham. Den først tanke der poppede op i mit hoved var at han ville fortælle mig at jeg ikke kunne tage til Hawaii. Men jeg skulle bare testes for stoffer - Bare? Jeg har tisset i en KOP! Det er ikke så meget det med koppen, det er mere det at jeg skulle bære koppen ud til hende sygeplejerske damen, og koppen var helt varm - IVV. Jeg ved godt det er mit eget tis, men alligevel. Damen tog låget af koppen, og tog en pincet der ned og sugede noget af mit tis over på sådan en prøve. Og nej jeg var ikke positiv. Hvem vælger at havde et job som dette? Se på tis en hel dag?.
Der er testning hver måned på min skole, og det er helt tilfældigt hvem der bliver testet, og denne gang var det mig...

I dag har jeg haft semester eksamens og jeg har det også i morgen. I dag havde jeg eksamens i min 1., 6. og 7. klasse hvilket var i science, historie og geometri. I morgen har jeg kun eksamens i helbred og engelsk. Jeg er lidt nervøs for engelsk. Men det er kun 10% af min karakter, så det skal nok gå.
Fredag har jeg fri - Juhuuu

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar