14. jan. 2011

Ny familie

Der har været en del drama i min værtsfamilie, moren har ikke rigtig kunne overskue den ældste af børnene, hun har haft det svært efter sin skilsmisse sidste vinter, og hun skændes stadig med eksmanden omkring børnene. Og derfor har Denise spurgt mig om det var okay at jeg fandt en anden familie. Og jeg har valgt at bo hos familien Robieson. Familien består af Deb, moren, Tim, bonusfaren, Carmen, ældste datter som går på college, og Chelsea, yngste datter og en af mine rigtig gode veninder. Jeg har haft nogle rigtig gode måneder hos familien Winder, men ser også frem til at skifte familie. Jeg havde selv tænkt over det i december måned, for jeg syntes ikke det gik så godt, og Denise og Andrea skændtes en del. Og nu kommer jeg til at bo hos en familie som laver aftensmad hver aften og pandekager til morgenmad i weekenderne, jeg får også et andet indblik i hvordan en amerikansk familie er. Jeg flytter ind på mandag, hvor jeg har en fri dag fra skole.

Min semester eksamens er ovre og det er gået rigtig godt når man tænker på at jeg ikke er amerikaner. Den dårligste karakter jeg har fået er C- og det var i amerikansk historie - mit hade fag! Jeg har kun fået C'er og B'er- Jeg er godt tilfreds :)
Næste weekend tager jeg til Hawaii Juhuuu :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar