7. nov. 2010

WAUW

Wauw, WAuw, WAUw, WAUW! Fik jeg sagt Wauw? For Wauw det er helt vildt! I dag spillede Le-Win mod Dakota. Og Dakota er vores største konkurrenter. Der var mødt ekstremt mange op, og alle var helt vildt nervøse, for hvis vi tabte kampen ville vi være ude af turneringen. Hele publikummet var helt oppe og køre og folk råbte og skreg "Go Panthers" og ringede med deres koklokker. Og fik jeg sagt der var mange mennersker? For det var der. Der var rigtig mange fra Dakota og endnu flere fra Le-Win. Kampen var sådan en stor ting at selv folk fra byer i dette område kom og kikkede. Kampen startede og efter 8 min. scorede Dakota touch down... Så første quarter endte med at vi var bagud 8-0. MEN så kom Le-Win igen og vi scorede touch down, på touch down. Hvergang vi scorede rejste hele publikummet sig op og skreg og dansede rundt. Alle spillerne hoppede op og ned og krammede hinanden efter hver touch down. Det var helt VILDT! En stemning der er helt fantastisk og som jeg slet ikke kan forklare, men jeg prøver så godt jeg kan. Kampen endte 28-8 til The Panthers!! Så vi er stadig med i turneringen. Jeg elsker fodboldsæsonen, og jeg vil ikke havde at den skal ende. I dag var bare CRAZY, det var helt vildt WAUW - slet ikke til at forklare!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar