15. nov. 2010

Just keep winning


Fredag tog jeg med Zack og hans forældre i biografen for at se Due Date, en rigtig sjov og god film.
Lørdag var der fodboldkamp! Det var en udekamp som var en times tid væk. Det var super-duper koldt, heldigvis havde jeg lånt Zacks varme jakke så jeg kunne nogenlunde holde varmen. kampen gik rigtig godt, vi vandt! Så vi har stadig en chance for at blive statsmestre. Efter kampen tog jeg hjem til Zack. Vi var super trætte og faldt i søvn omkring kl 22. Da jeg kom hjem var Andrea faldet i søvn på gulvet. Den kulde havde gjort os alle vildt trætte - så nu er efteråret kommet til Illinois.
Forresten alle billederne er fra kampen.

Næste weekend tager jeg med ICES (min amerikanske organisation) til Mall of America, så jeg kan ikke komme med til fodboldkampen på lørdag. Det er jeg smadder ked af, for der er ikke så store chancer for at vinder, men jeg krydser fingre, for hvor ville det være ærgerligt hvis jeg ikke så den sidste fodboldkamp!
Men jeg glæder mig meget til Mall og America!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar