2. nov. 2010

Halloween weekend

Fredag...hvad lavede jeg fredag? Jeg var sikker hos Zack.
Lørdag var der fodboldkamp. Fordi Le-Win High Schools fodboldhold er så godt, spiller de playoffs lige nu - det vil sige de spiller om at blive stats-mestre (eller sådan noget) så nu spiller de lørdag eftermiddag i stedet for fredag aften - og heldigvis vandt vi. Jeg sad sammen med Chelsea og Carly, og Cheyanne og Kalie (2 andre piger jeg snakker rigtig godt med) og vi sad og råbte OH YEAH hele tiden. Det var super sjovt, og vi larmede nok mere end varsity cheerleaderne der heppede lol. Om aftenen var jeg henne hos Chelsea med Carly og Cheyanne, og en dreng ved navn Brent. Det var meningen vi skulle se film, men vi endte med at snakke hele aftenen og lavede telefonfnis hvor vi råbte OH YEAH ind i røret. En vældig succesfuld aften og vældig sjov. Jeg var den eneste der sov hos Chelsea og vi lå og snakkede til kl. 3 om natten.
Søndag (selve halloween) tog jeg med Chelsea i kirke, det mindede en del om den danske - boring. Men sjovt med Chelsea. Bagefter hjalp vi Carly med at flytte. Lidt trist at hun ikke bor på samme vej som mig mere. Om aftenen tog jeg hen til Zack. Hans niece og nevø var der. De er omkring samme alder som mine søskende - hvor jeg dog savner dem! Vi gav børn slik som bankede på døren.
Det var ikke helt den amerikanske halloween jeg havde drømt om, men nu mere jeg tænker over det, nu mere indser jeg at det der med klæde ud og ringe på døren for at få slik... det er ikke lige mig. Så det går nok :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar