25. nov. 2010

Mall of America













Jeg undskylder mange gange for min langsomme opdatering fra mit liv her i Illinois, men jeg har bare haft så travlt (rettere sagt første prioriteret alt andet end a blogge) Men sidste weekend tog jeg med ICES til Mall of America. Det var KÆMPE! Fredag efter practice tog jeg med Joan, min områdesrepræsentant, til en anden områderepræsentants hjem hvor jeg overnattede med nogle andre udvekslingstuderende. Lørdag morgen stod vi op kl 04 for at tage bussen med alle de andre udvekslingstuderende kl. 5. Vi var omkring 50 i alt. Vi ankom til Minnesota, hvor Mall of America er, omkring kl. 12 og derefter shoppede og shoppede og shoppede vi til kl. 17 hvor vi tog bussen til vores hotel. På hotellet fik vi at vide hvor vi skulle sove. Jeg sov på værelse med to piger; Catharina fra Tyskland der bor 20 minutter fra mig, og Freja fra Danmark. Kl. 18 tog vi tilbage til centeret hvor vi shoppede til kl. 21.
Næste morgen tog vi først til Wallmart, jeg ved ikke hvorfor, for Wallmart er ikke så specielt - alle har været der. Men efter Wallmart tog vil tilbage til centeret og shoppede til kl. 14 og så gik turen hjemad. Mall of America er SÅ stort. Der er forlystelser der og et aquarium i "kælderen", der er en million butikker, og jeg fik da også brugt en del penge ... meeeen nu har jeg også snart fået fyldt mine skuffer op i min kommode.
Lørdag imens jeg var i centerede fik jeg en sms fra Zack som fortalte at de vandt fodboldkampen!! Så det betyder at fredag skal vi spille om statsmesterskabet!
I dag i skolen havde vi en pep assemble (alle bliver samlet i idrætssalen) hvor vi fejrede fodboldspillerne. Det var crazy! Stemningen var helt fantastisk of spillerne blev fejret som stjerner. Alle skreg og klappede af dem. Det var helt vildt.
Nu har jeg weekend fordi det er Thanksgiving break. Torsdag er det Thanksgiving og fredag er kampen, det tager ca. 4 timer at køre derop. Fredag efter kampen er der en anden pep assemble på skolen hvor vi fejre at vi har vundet stat, for selvfølgelig vinder vi. Og lørdag skal jeg holde Thanksgiving med Zacks familie. Det bliver en travl weekend

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar