19. feb. 2011

Min karriere som cheerleader er slut

Sidste basketball game var fredag d. 18 februar. Det var lidt trist at det var den sidste gang jeg havde min stramme cheerleadinguniform på og sidste gang jeg skulle stå foran et helt publikum sammen med alle de andre cheerleadere. Jeg kom godt nok til at savne det, men det bliver også rart at starte noget nyt. For jeg har været en cheerleader lige siden jeg kom, og der er en lille smule drama når man er 16 piger samlet... Det kan godt blive lidt meget. Nå men den sidste kamp var rigtig god, JV vandt deres kamp og Varsity tabte med 2 points. Det var to rigtig spændende kampe.

Den anden dag spillede min skole i Galena, Deb er lære på Galena skole, og hun fortalte mig at de har en dansk udvekslingselev på hendes skole, så ham fik jeg lige snakket lidt med.... På dansk – selvfølgelig.

I torsdags var det senior night. Og fordi det er mit eneste år her, blev mit navn råbt op, og jeg gik ud på gulvet sammen med alle de andre seniors foran alle tilskuerne. Det var lidt sjovt. Varsity cheerleaderne havde dekoreret dørene til skolen, og mit navn stod på døren, og en lære havde klippet stjerner ud og puttet et billede af en senior på stjernen. Så der hang guld stjerner på en guld væg før man kom ind i gymnastikhalen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar