19. feb. 2011

På ski i Illinois




Internetforbindelsener ikke helt fant astisk her hos min nye værtsfamilie. Så derfor har jeg været lidt ringe til at opdatere på min blog – undskyld.

Nå men søndag d. 13 tog mig og Zack og hans søster og far til Chestnus Mountains, et lille sted med omkring 5 bakker, og 3 lifter, for at stå på ski. Det er omkring 4-5 år siden at jeg sidst stod på ski så jeg var lidt bange for at jeg havde glemt hvordan man stod på dem. Men næ nej, jeg havde ikke glemt noget. Jeg var på toppen. Det var i hvert fald super sjovt. Efter 6 timer på ski tog vi til Galena, hvor Kathy, hans mor, kom og spiste med os.

Jeg havde helt glemt hvor meget jeg elsker at stå på ski! – Men jeg ville dog stadig gerne lære at stå på snowboard, de er bare en lille smule sejere....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar