8. feb. 2011

2 Snow Days


Snoooow daaaay – juhuu. Så er der kommet snestorm til Amerika – det står der selv på B.T.s hjemmeside. Vi har fået super meget sne. Tirsdag fik vi en time tidligere fri, og både onsdag og torsdag fik vi fri fraskole. Onsdag var vi på en måde sneet inde, vi kunne ikke komme ud af indkørslen, og det ville da også være dumt at prøve. Så da mig og Chelsea stod op spiste vi pandekager, og gik ud i sneen. Nogle steder var det helt op til hofterne, andre steder højere. Men der ville jeg ikke våge mig hen, for tænk hvis jeg druknede. Resten af dagen slappede vi bare. Jeg lavede lektier som jeg havde fra sidste uge hvor jeg var på Hawaii, og så bagte vi kage og så lidt film. Torsdag sov jeg rigtig længe, lavede lidt flere lektier og tog hen til Zack for at fejre hans fars fødselsdag. Begge dage prøvede jeg at skype folk fra Danmark, men internetforbindelsen har været helt forfærdelig, og kun virket 2 minutter i træk. Jeg er en andelse afhængig af det der internet....

Det har været en god uge at komme tilbage fra Hawaii. Kun 2 dage i skole, og så lige i skole fredag, hvor dejligt er det lige? Sidste uge lå jeg på stranden, denne uge er der en snestorm.

I weekenden var der Super Bowl! Jeg tog med Zack hen til en af hans venner hvor der var en masse andre mennesker. Der var næsten kun Packers fans. Og heldigvis vandt de også.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar