2. apr. 2011

The Sound of Music by Le-Win HS



















I to måneder har skolen arbejdet på musicalen The Sound of Music. Det var nogle lange dage med skole fra kl. 8 - 14:25 og track practice fra 15 - 17:30 og derefter musical practice fra 18 - 22. Mine dage har været booket up, men det har godt nok været nogle sjove og gode dage. Så sidste weekend fik vi vist det til familie og venner og det gik rigtig godt. Fredag kom Tim og Deb for at se mig. Og bagefter var der en cast party for alle musical menneskerne hos en af seniorne. Det var en super god aften. Lørdag kom Chelsea og Zack og efterforestillingen var der mad på skolen også for alle musical menneskerne. Jeg var ikke en særlig stor rolle i musicalen, kun en nonne, jeg havde ikke nogen replikker. Men det gjorde ikke noget, jeg var med :)

Forresten så har jeg fået købt en prom dress, for jeg skal til prom!!! Det var ikke rigtig muligt i begyndelsen fordi jeg er kun en sophomore, men den her pige, Sarah, som er en junior sagde at hun ville invitere Zack og så ville hendes date, Geoff, invitere mig. I am soooo excited! Og jep jeg har købt min egen kjole. I begyndelsen ville jeg bare låne en, men så sagde Zack at hans forældre ville betale for kjolen, så jeg kunne få min egen! Men det ville jeg ha' det dårligt med, så jeg betaler halvdelen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar