19. apr. 2011

PROM!




























Så i lørdags var det prom. Jeg startede dagen ud med at få mit hår sat rigtig fint op, og derefter tog jeg hjem og gjorde mig klar. Zack hentede mig i hans nye bil omkring kl 4 og derefter fik vi taget nogle billeder,




hvorefter vi tog ud og spiste. Vi tog hen til skolen, hvor the grand march foregik. Det var på en scene hvor pigen og drengens navne blev råbt op og man kom ud fra hver sin side og mødtes på midten hvorefter man gik ned ad trapper og hen af en lilla løber. Der var en masse mennesker der, der tog billeder. Efterfølgende tog alle forældre osv. hjem og alle begyndte at danse. Det var rigtig sjovt. Det endte kl. 23. Og fra kl. 24 - 04 var der post prom. Der var en masse lege og en kæmpe hoppeborg, med forhindringer. Der var også en photoboks, en masse mad og alle mulige andre lege. Og det var alt sammen gratis. Det var en helt fantastisk aften/nat. Søndag morgen var der ikke nogen der vækkede mig op, så jeg kom desværre ikke i kirke, men det var okay med mig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar