25. okt. 2010

Danske pandekager


















I fredags var der hjemmekamp mod Warren - vi vandt. Det var også senior night, så vi fejrede alle seniorne. Efter kampen tog jeg med Carly til Coatches, hvor vi sad sammen med en masse andre, det var rigtig sjovt.
Lørdag brugte jeg en del tid sammen med Zack. Om aftenen tog jeg til en fødselsdagsfest med Andrea hvor vi spiste rigtig god mad.
Søndag tog jeg hen til skolen med Andrea og hendes mormor og morfar for at se Jarrett i en bandkoncert. Derfter tog jeg med mine værtssøskende til Taco Bell - yummi. Jeg kommer til at savne Taco Bell SÅ meget. Det er delicious. Nå men any way da vi kom hjem igen lavede jeg min health report og derefter lavede jeg danske pandekager med Oreo-is. Min værtsfamiliede elskede det, og Jarret sagde at jeg skal lære ham at lave det, så han kan lave det resten af sit liv. Det er dejligt at når man endelig laver noget, at de så ikke synes det er ulækkert. For det er svært at lave mad i denne familie. De er meget kræsne specielt over for grønsager.
I morgen bliver en interessant dag. Zack har bleget hans hår, så nu er han blond. Jeg er ikke helt sikker på at det ser pænt ud, men nu må vi se, er lidt spændt på hvordan det ser ud... Alle jv fodboldspillerne har bleget deres hår, og alle varsity fodboldspillerne har fået en blond hanekam... nogle ser bedre ud med det end andre haha

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar