11. okt. 2010

CHICAGO!!











Så fredag var der kamp igen. Både varsity og Jv vandt. Bagefter kampen tog jeg hjem til Zack, og han spurgte om vi skulle være kærester - så nu har jeg en amerikansk kæreste hihi
Lørdag morgen tog mig og Andrea til Chicago sammen med resten af ICES gruppen. Der var 4 andre danskere med - 1 dreng og 3 piger. En af pigerne var Catharina som jeg var i New York med. Det var rigtig rart at snakke dansk igen, men faktisk også ret så svært. Jeg kunne høre at mine sætninger ikke var helt grammatiske rigtige.




























Nå men da vi endelig kom til Chicago var vi i et akvarium ved navn Shedd Aquirium det var rigtig flot. Derefter tog vi hurtigt til the Hard Rock Cafe, en rimelig kendt cafe - som jeg ikke kender. Om aftenen tog vil til The Medievel Times. Det var en slags borg, hvor man sad i en kæmpe rundkreds og så på nogle ridder opføre et skuespil imens man spiste med sine hænder - det gjorde man jo dengang. Det var meget sjovt at prøve. Derefter tog vi hen til hotellet. Jeg boede på værelse med to nordmænd og Andrea. Næste morgen tog vi til et outlet mall og shoppede. jeg fik brugt en masse penge, så mit budget for denne måned er allerede rimelig stramt, men jeg overlever nok - for hvor tit er det lige at man har muligheden for at shoppe i Amerika? Og jeg skal jo også havde fyldt mine skuffer op i kommoden! Nå men Chicago er FANTASTISK! Det kan helt klart anbefales, ja det kan hele Amerika.
I dag (mandag) har jeg haft fri fra skole, det er Columbus dag og vejret er fantastisk. For to uger siden tænkte jeg "så er efteråret kommet til Lena" men næ nej det er det ikke, hele denne weekend har det været omkring 30 grader! Jeg sidder inden for under the fan og er ved at dø af hede!

2 kommentarer:

  1. Hej Sille!
    Jeg ville bare sige at her til morges i Danmark var det kun 6 grader udenfor!
    Hyg dig i varmen!
    Knus Line.


    (Line.C)

    SvarSlet
  2. Puhhaa Lyder ikke rart - Du ka' tro jeg hygger mig i varmen haha
    Du må hygge di indenfor med en kop varm kakao

    SvarSlet

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar