25. maj 2011

SOMMERFERIE!

Så er det sommerferie!! (og det regner..) Nå men de sidste to dage har vi haft eksamener. Og det gik da fint nok hvis man tager med i sine overvejelser at jeg ikke forberedte eller læste op til noget af det, og at jeg ikke rigtig gad de der eksamener for de gælder jo overhovede ikke. JEg endte med et B+ i geometry, B+ i science, C i engelsk, D i amerikansk økonomi og F i amerikansk historie. Jeg ved da godt C, D og F ikke er særlig godt, men jeg kan ærligt sige at de der eksamener rager mig en høstblomst! Er det ikke sådan man siger på dansk? Nå men jeg endte da med kun A'er og B'er som årskarakterer. (hvilket er bedre end min værtssøster...) I dag tager jeg op nord på til Wisconsin med Zack. Fredag har jeg en afskedsfest for hele skolen, og mandag tager hjem. Tirsdag bliver den store dag hvor jeg sætter mine fødder på dansk jord efter 10 måneder. Jeg er begyndt at glæde mig lidt til at se alle igen.
Vi ses inden så længe Danmark :)

2 kommentarer:

  1. Hej Cecilie - Fin blog du har dig :-D
    Jeg skal selv til USA med Explorius næste år :-D

    Jeg er nu fast læser, og jeg ville blive glad hvis du lige ville tjekke min blog ud!
    - Jacobhyldgaard.blogspot.com ;-)

    SvarSlet
  2. Jeg håber du for et rigtig godt år. Jeg kom hjem for en uge siden og ville ønske jeg lige kunne ta' et år mere. Jeg havde det helt fantastisk derovre og håber du får det samme :)

    Bare husk at være glad og ha' et smil på læben :) Og nyd det for det går lige pludselig hurtigt!

    SvarSlet

Du kan sagtens skrive en kommentar selvom du ikke er logget ind. Skriv du bare løs, det er så dejligt at få en kommentar